Amikor a lehúzós spam visszanyal, azaz hogyan szívassuk a spammelőt

Többféle spam létezik, de jelen írásunkban kifejezetten egyfélével foglalkozunk.

Ez a lehúzós, ügyfélszolgálat, telefonszám és telephely nélküli spamküldő, aki nagy értékben megkárosít, de értéktelenül teljesít, a spamekről pedig nem lehet leiratkozni.

Az általunk tesztelt spamküldő mindig ********email.info végződésű címről ír, kb. 2 naponta másikról. (antineemail.info, neckingemail.info, guilingemail.info, lestialemail.info, stbstb.)

Az általuk “forgalmazott” “termékek”:

MenoConfort

– Hair Tonic Forte

– Diafort

– RheumaFlex

– HepaVit

– Boxthorn krém

– Cardiovasc

Mindegyik termékük 10 ezer forint körüli összegben van, és a fórumokat olvasva mindegyik termék egy fos, de senki nem tudja érvényesíteni a  nagy betűs visszavásárlási garanciát, hogy is tudná, se telefonszám, se e-mail cím, se telephely.

Mivel az egész weboldal átverésről szól, ráadásul nem kis összegben, ezért ne menjünk a szomszédba, hogy visszanyaljon nekik a fagyi.

Kell hozzá egy feltöltőkártyás telefon, (nem kell parázni, 4x fognak csak hívni összesen – kipróbáltuk…)

Először is találjunk ki egy nevet, egy e-mailcímet, egy postázási címet, és adjuk meg a feltöltőkártyás telefonszámot.

A spamből a fenti adatokkal rendeljünk meg 1 vagy 2 terméket munkaidőben.

Akár hiszed – akár nem, pár percen belül rejtett számról felhív egy ügyintéző tört magyarsággal,- gondolom valamelyik szomszéd országból- hogy egyeztessük le a szállítási címet.

Ha megvagyunk, akkor 1-2 napra hátradőlhetünk, amíg nem hív a futár cég.

A futár cégnek már az időpont egyeztetésnél meg szabad mondani, hogy kicseszésből ment a rendelés a spamben küldött vacakra, jó esetben nem próbálják meg kézbesíteni sem, visszaviszik. Őket nem éri kár, mert a megrendelő előre fizette a szállítási díjat utánvéttel.:)

Rossz esetben megpróbálják kézbesíteni azért, de a kapunál úgyis elakadnak, akkor hív a sofőr, de neki is meg lehet mondani hogy csak szívatásból ment a rendelés, ne vacakoljon az újbóli kézbesítéssel.

1-2 napon belül ismét csörögni fog a telefon, és a mélyen tisztelt spamküldő jelentkezik, hogy valami nem volt jó a szállításnál, nos, mi itt kértük meg, hogy törölje az e-mail címünket, és akkor nem rendelünk többé kamura.

A válasz: ” Jó, akkor nem még küldöm ki …”

Többször nem hívnak, hacsak nem ismételjük meg az akciót néhány hét múlva, ha elfelejtették volna törölni az e-mail címet.

 

Ezt a módszert bátran lehet alkalmazni az összes, elérhetőségeket mellőző, kamu terméket forgalmazó ismeretlen céggel, akiknek nem lehet leiratkozni a buzeráns kéretlen leveleiről.

Lehet fokozni, hívásrögzítéssel, beolvasással, és youtube-ra feltöltéssel..:))

 

Fontos: Fenti módszert ne alkalmazd soha internetes vásárlásnál, kizárólag a lehúzós spamküldők és a gagyi termékeket forgalmazó ügyfélszolgálat mentes csalók ellen.


Comments

comments

One comment to Amikor a lehúzós spam visszanyal, azaz hogyan szívassuk a spammelőt

  • István  says:

    Miért nem jó ez a módszer olyan az olyan webáruházakra is akik kérés nélkül lemondhatatlanul spam-melnek? Egy-két postaköltség büntetést ők is meg érdemelnének.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>